środa, 27 marca 2013

     Wczoraj o godzinie 19:00 byliśmy świadkami turnieju:

LEAGUE OF LEGENDS GO4LOL POLAND 1 ON 1 #100

     W zawodach wzięło udział 145 graczy z całej Polski w tym nasz kapitan DrewnianyHulk "TaLLiB". Wszystkie starcia odbyły się na Arenie Treningowej, można było grać Championami z aktualnej rotacji. Dzielny woj z CavalliNeri w każdym pojedynku stawiał na KhaZix`a dzięki czemu doszedł aż do ĆWIERĆFINAŁU gdzie uległ po ciężkim boju graczowi z ligi platynowej Czarcik666. Nie zmienia to faktu, że jesteśmy bardzo dumni z postawy naszego kapitana bo po podsumowaniu wszystkich pojedynków zajął on 5 miejsce w całym turnieju! GRATULUJEMY! Czekamy na kolejne zawody i jeszcze lepsze osiągnięcie!

Komentarz samego grającego:

"5 miejsce zająłem... przegrałem w ćwierćfinale.Przegrałem w pickach miał lepszą postać... prowadziłem 2:0 miałem first blooda, ale nie potrafiłem wygrać, złe przedmioty zbudowałem no i w ostatecznych rozrachunku przegrałem :) Ale ogólnie turniej na + cieszę się z zajętego miejsca i z pozostawionego na arenie serca... porażka zmotywuje mnie do dalszej ciężkiej, żmudnej pracy nad sobą, wynoszę z tego turnieju cenne doświadczenie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz